promotions.hu
Sötét mód
Menü megnyitás
Földönkívüli idegen csúcstechnológia zuhant a Földre, itt a bizonyíték egy titkos civilizációra létezésére a Naprendszerben? Szakértők és tudósok álltak elő a nagy felfedezéssel
Borítókép:  Profimedia - illusztráció
Tech & Tudomány
Kategória fejléc
Promotions
Másolás

Új kutatás meglepő részleteket hozott.

Amióta a NASA a Marson projektet teljesít, megérkezett a vörös bolygóra a Perseverance marsjáró, és amióta a James Webb űrtávcső szemléli a galaxist, sőt, elképesztően éles képeket is készít róla, azóta sokkal több hír lát napvilágot az űrkutatásról. Az elmúlt években pedig megfigyelhető volt egyfajta lazulás is a földönkívüli, UFO-témákkal kapcsolatban. Utóbbi pedig hamarosan egy részletesebb dokumentum formájában is támpontokat kap majd az Amerikai Egyesült Államok és a Pentagon részéről.

Most elismert tudósok egy olyan tanulmányt publikáltak, amelyben felvetik a lehetőségét annak, hogy bizony a Földön idegen civilizációk lenyomatai lehetnek, amelyek meteorokban jöttek a bolygónkra. Két ásványt, a Heideite-t és a Brezinaite-t vizsgálva jöttek erre rá a tudósok, hiszen ezek előállítása annyira komplex ipari feladat, hogy szinte alig lehet másra gondolni, csak arra, hogy mesterségesek.

És akkor bizony akár egy földönkívüli civilizáció lenyomata is lehet.

A Venezuelai Központi Egyetem tudósa, Pierre Embaid szerint a Naprendszerben lehet egy teljesen ismeretlen idegen technológia, amelynek egyes elemei meteoritokban a Földre jutottak. Az előbb említett két mesterséges ásványt pedig már a hetvenes években is megtalálták meteoritokban. A tudós pedig az után jutott arra a következtetésre, hogy tudja, hogy mennyire szofisztikált folyamat előállítani ezeket az ásványokat, így a természetes létrejött majdhogynem ki is zárható.

A szakértő amúgy technológia lenyomatról, vagyis idegen civilizációra utaló jelként beszél az ásványokról szólva, és arra is kitér, hogy érdemes lenne ezen ásványos forrását más tudományágaknak is is megvizsgálnia a jövőben.

(via Rakéta)